FotoForum
Załóż konto »

Wnętrza mieszkań Poleć znajomemu Powiadomienie zostało wysłane

Poleć tą wypowiedź znajomemu

  nowoczesny salon???
   alicjak-2   13.01.18, 17:23     odpowiedz    
Witam Pięknie prosze o pomoc w aranżacji salonu raczej nowoczesny styl.
Pod oknem planuje naroznik z funkcja spania kolor niebieski, pudrowy róz??? na scianie
telewizyjnej delikatne meble podwieszane białe. stoł w kolorze parkietu (dębu) szare niskie
krzesła. Brak pomysłu na kolor scian .Nadmienie ze mieszkanie jest na parterze,sufit obnizony
wiec raczej unikam ciemnych kolorow raczej lubie jasne wnętrza .Z miła chęcia przyjme
wszystkie propozycje wolałabym uniknąc modnej szarości ale moze sie myle .Ktos ma pomysł
???

  Re: nowoczesny salon???
   alicjak-2   13.01.18, 17:28     odpowiedz    
ups przepraszam zle sie zdjecie wkleiło

  Re: nowoczesny salon???
   alicjak-2   13.01.18, 18:09     odpowiedz    
czy takie meble w zabudowie tv były by ok?Zestawy mebli Połysk meblościanka NOWARA N1
Meble (7024235670) Jaki ewentualnie kolor scian , Licze na dobra i miła dusze ktora pomoze i
ogromnie przepraszam za foto ale nie moge teraz wrzucic poprawnie cos mi blokuje

  Re: nowoczesny salon???
   alicjak-2   13.01.18, 18:10     odpowiedz    

  Re: nowoczesny salon???
   anagat1   14.01.18, 21:27     odpowiedz    
www.google.ie/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwid8M3PpNjYAhWG
HsAKHZZWCsMQjRwIBw&url=http%3A%2F%2Fwww.tarkett.parkiety.info.pl%2F&psig=AOvVaw3
9oFs4XkKSd3NzbbwqJm1F&ust=1516047745623561

Nie wiem , czy fotka sie pokaze.. ty masz palacowy parkiet. Wyzwanie w niewielkim
niepalacowym wnetrzu.. Przy takiej podlodze zrobilabym chyba wszystko, zeby wprowadzic
zarowno nowoczesnosc, jak i elementy antyczne- w postaci jakiejs zabytkowej witrynki/ komodki
lub stolika.
Sproboj odwrocic te fotke..

  Re: nowoczesny salon???
   anagat1   14.01.18, 21:29     odpowiedz    
jak caly link skopiujesz.. to sie otwiera strona- atelier noble- chyba bardzo podobna podloga do
twojej?
Najczęściej komentowane zdjęcia

Copyright © Agora SAO nasReklamaOchrona prywatności  Zgłoś problem lub błąd