FotoForum
Załóż konto »

Wnętrza mieszkań Poleć znajomemu Powiadomienie zostało wysłane

Poleć tą wypowiedź znajomemu

  Przeprowadzka-pokój bez pomysłu
   neskawa   17.02.06, 20:18 zarchiwizowany
wstawiliśmy to co było i już może z czasem jakos go urządzimy a może jakies
koncepcje z Waszej strony?







  Re: Przeprowadzka-pokój bez pomysłu
   kaczucholand   17.02.06, 20:25 zarchiwizowany
widze super dywan

i jakąś ładną komódke z lustrem

ja bym poszła w tym kierunku, ale niezbędne byłoby przemalowanie scian i zmiana
oświetlenia

bo te dwie rzeczy zupełnie nie w moim guście są,

a to przeciez Twój dom :-)

  Re: Przeprowadzka-pokój bez pomysłu
   kaczucholand   17.02.06, 20:26 zarchiwizowany
a jeszcze mam pytanie, czy te punkty swietlne na suficie i zyrandol sa w jenym
pomieszczeniu ??

  Re: Przeprowadzka-pokój bez pomysłu
   neskawa   17.02.06, 20:27 zarchiwizowany
niestety tak :(

  Re: Przeprowadzka-pokój bez pomysłu
   kaczucholand   17.02.06, 20:29 zarchiwizowany
to moze warto to zmienic ? :-)

wydaje mi sie ze to pomieszczenie jest za niskie do takiego zyrandola ..

  Re: Przeprowadzka-pokój bez pomysłu
   magdajeden   17.02.06, 20:28 zarchiwizowany
taaa fortepian to i owszem, piękny, ale cała reszta to jakaś pomyłka chyba.

ktoś tu niedawno marzył o takim fortepianie ;) ale chyba nie w takim wnętrzu
--
How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could Chuck Norris? ...All
of it.

  Re: Przeprowadzka-pokój bez pomysłu
   neskawa   17.02.06, 20:32 zarchiwizowany
ja nie mam nic przeciwko temu ze Tobie sie nie podoba i mówię to zupełnie
poważnie :-D Daruj sobie tylko złośliwości bo atmosfera się popsuje ;DDD

  Re: Przeprowadzka-pokój bez pomysłu
   magdajeden   17.02.06, 20:52 zarchiwizowany
neskawa napisała:

> ja nie mam nic przeciwko temu ze Tobie sie nie podoba i mówię to zupełnie
> poważnie :-D Daruj sobie tylko złośliwości bo atmosfera się popsuje ;DDD

myślisz? ja sądzę, że wręcz przeciwnie ;)

jakie złosliwości??

a możesz mi napisać, skąd pomysł na kolor tego pokoju??

--
How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could Chuck Norris? ...All
of it.

  Re: Przeprowadzka-pokój bez pomysłu
   neskawa   17.02.06, 21:04 zarchiwizowany
a czemu nie ? kolor jak kolor oczywiście w realu nie daje tak po oczach ale
jest to odcień rózu nie pudrowego

  Re: Przeprowadzka-pokój bez pomysłu
   annika-ja   21.02.06, 09:09 zarchiwizowany
a tak, swoją drogą, pudrowy pasowałby znaaaaacznie lepiej :)
--
Forum służy do prezentowania jedynie miłych i przyjemnych opinii. Niekoniecznie
szczerych.

  Re: Przeprowadzka-pokój bez pomysłu
   siostraheli   17.02.06, 20:30 zarchiwizowany
tez zyrandol piękny, ale pomieszczenie musi miec do tego co najmniej 3,5 metra.
inaczej sprawia wrazenie spadajacego na głowe.

  Re: Przeprowadzka-pokój bez pomysłu
   morgana_le_fay   17.02.06, 20:47 zarchiwizowany
Nieznośne są tu dla mnie halogenki, kolor ścian (i te dziwne podziały? pasy?) oraz niewydarzone półki w ścianie.

Ja bym to polikwidowała, a później oswajałabym to wnętrze bez pośpiechu aż by "zagadało"

--
nie ma takiego miasta: "Londyn"!

  Re: Przeprowadzka-pokój bez pomysłu
   va_bu   17.02.06, 21:09 zarchiwizowany
Ladna komoda z lustrem. Reszta...
Czy to popielnica na fortepianie ?
I po co on przykryty? Nie znam sie moze tak trzeba.

  Re: Przeprowadzka-pokój bez pomysłu
   siostraheli   17.02.06, 21:01 zarchiwizowany
fortepian we wnetrzu wymaga powietrza, a w tym różowym pokoju wygląda jakos
niepowaznie.



  Re: Przeprowadzka-pokój bez pomysłu
   wilma.flinstone   17.02.06, 21:12 zarchiwizowany
Zgadzam sie z przemowczynie, od siebie, z serca zas dodam, ze roz powinien byc
przemalowany i to jak najszybciej!
--
Tak WYGLADAM

  Na przyklad...
   wilma.flinstone   17.02.06, 21:15 zarchiwizowany

--
Tak WYGLADAM





  Re: Przeprowadzka-pokój bez pomysłu
   housewife   18.02.06, 13:22 zarchiwizowany
Siostroheli, co ta za piekne wnętrze?

  Re: Przeprowadzka-pokój bez pomysłu
   slojesia   21.02.06, 12:20 zarchiwizowany
co więcej, nie wolno tak przykrywać instrumentu!!!! jakąś makatką!!

  Re: Przeprowadzka-pokój bez pomysłu
   margie   17.02.06, 21:28 zarchiwizowany
Jezie roz mial byc pomyslem do zabawy pzresmiewczejz fortepianme, to OK, ale
tzreba to pociagnac dalej!!! Zyrandiol ok ale mniejszy, kanapa bez sensu, te
polki tez, halogeny to juz totalna pomylka... Rzeczywiscie, nie ma pomyslu na
to wnetrze... Albo robisz z tego eklektyzm, wtedy wymieniasz kanape, kolor
scian na pudrowy roz, tez czarny pas ciagniesz naokolo calego pokoju, zmieniasz
zyrandol na mniejszy i dodajesz troche zlotego baroku, albo.... Muiszz sie
okreslic w jakim stylu ma on byc, inaczej bedzie ciezko...
--
zycie jest jednym pasmem niekończącej sie udreki, niekoniecznie przyjemnej....

  Re: Przeprowadzka-pokój bez pomysłu
   bir.ke   17.02.06, 21:34 zarchiwizowany
podoba mi sie sofa i podloga
reszty nie komentuje, jest zbyt odlegle od mych gustow, ze nie moge tego rozumem
ogarnac;)
--
Co Bóg powiedział po stworzeniu mężczyzny ?
Pierwsze sliwki robaczywki:)

  Re: Przeprowadzka-pokój bez pomysłu
   neskawa   17.02.06, 21:35 zarchiwizowany
niestety duzo czasu minie zanim ten pokój nabierze charakteru, na razie jak
słusznie zauważyłaś, z wielu względów jest to zabawa więc krytyka mnie nie
dziwi a tym samym nie boli

  Re: Przeprowadzka-pokój bez pomysłu
   va_bu   17.02.06, 21:41 zarchiwizowany
Jeden dzien wystarczy i sciany biale.

  Re: Przeprowadzka-pokój bez pomysłu
   frodolong   17.02.06, 21:44 zarchiwizowany
jakoś cięzko jest mi sobie wyobrazić, żeby ten pokój mógł nabrac charakteru,
póki nie zniknie z niego ten róż. Może gdyby przemalować na jakiś beż albo kość
słoniową (w zalezności jak pokój jest oświetlony światłem dziennym),
zlikwidować halogeny, zostawić żyrandol i fortepian (choć faktycznie miejsca to
on ma tam bardzo niewiele) to powoli pokój miały szansę na nabranie charakteru.
--
src="<a href="lilypie.com/baby1/060506/1/15/1/+1""
target="_blank">lilypie.com/baby1/060506/1/15/1/+1"</a> alt="Lilypie Baby
Ticker"

  Re: Przeprowadzka-pokój bez pomysłu
   neskawa   17.02.06, 21:48 zarchiwizowany
czytaj uważnie, "jest bez pomysłu, wstawilismy co było, długo nie nabierze
charakteru". Fortepian zostaje bo ja na nim gram

  Re: Przeprowadzka-pokój bez pomysłu
   megakomp   18.02.06, 16:32 zarchiwizowany
Margie, chyba ostatnio popsuła Ci się klawiatura ;)

  Re: Przeprowadzka-pokój bez pomysłu
   la.mujer.loca   17.02.06, 22:26 zarchiwizowany
Pokój jest świrnięty w pozytywnym znaczeniu i dlatego baaardzo mi się podoba.
Mam wrażenie, że Neskawa nie traktuje śmiertelnie poważnie swojego wnętrza i
dlatego jest ono radosne i szczere. Aż mi się sama gęba uśmiecha jak na nie
patrzę (z przyjemnością oczywiście).

  Re: Przeprowadzka-pokój bez pomysłu
   al.lee.gator   17.02.06, 23:48 zarchiwizowany
A mi sie podoba,tylko kanapa i lampa troche nie do tego pokoju,a sciany to male
gucio,zawsze mozna przemalowac.

  Re: Przeprowadzka-pokój bez pomysłu
   anka786   18.02.06, 00:04 zarchiwizowany
czesc!chcialam spytac o 1sze zdjecie!ten jasny pomarancz jest super,jesli sie
nie myle to sciany zostaly pomalowane z stylu "starym" tak?a jesli tak to sami
zrobiliscie czy mieliscie malarza?chcilam tak zrobic w przedpokoju ale nie
bardzo wiem jak sie zabrac!a poza tym bardzo mi sie u was podoba,powoli bedzie
jeszcze lepiej jak sie zacznie zapelniac meblami!saluti

  Re: Przeprowadzka-pokój bez pomysłu
   marghe_72   18.02.06, 00:07 zarchiwizowany
pieknaq podłoga
sympatyczna kanapa

a reszta?
kazda rzecz z innej bajki..a wszystko na tle wyjątkowo udziwnionych ścian? co
to za wzorki? No i kolor.. oj nie, zwłąszcza do fortepianu

--
"stoję na stanowisku, że nouvelle cuisine jest po prostu głupia" N. Ephron

  Re: Przeprowadzka-pokój bez pomysłu
   martyna248   18.02.06, 02:36 zarchiwizowany
Przedewszystkim zmien kolor scian na jakis cieplejszy brazy. te rozyki
pomarancze i innego rodzaju koloreczki BIG NO NO>>>
--
MARTYNA
"There are only two ways to establish competitive advantage:
do things better than others or do them differently."

  Re: Przeprowadzka-pokój bez pomysłu
   vespra   18.02.06, 16:34 zarchiwizowany
aaaaaaaaaa fortepian!!!!!
jak moglas zafundować mu towarzystwo TAKIEGO koloru i TAKICH półeczek!!!!
ah sie podnieciłam, fortepian, fortepian:(


  Re: Przeprowadzka-pokój bez pomysłu
   vespra   18.02.06, 16:43 zarchiwizowany
a przez ten żyrandol to klapy nie podniesiesz:(


  Re: Przeprowadzka-pokój bez pomysłu
   paula_80   18.02.06, 18:41 zarchiwizowany
Straszna szkoda, że nie skonsultowałaś się z forumowiczkami przed wykończeniem
wnętrza...brak mi słów...

Paula
www.ametis.pl/

  Re: Przeprowadzka-pokój bez pomysłu
   rozrzutny   18.02.06, 19:32 zarchiwizowany
A mnie się twoje mieszkanie bardzo podoba. Jest oryginalne i niesztampowe. Widać, że nie ulegasz zasadom mdłej poprawności we wnętrzach - hasłom typu "do małej łazienki nie stosować dużych kafli".
Tu nie jest grzecznie, ładnie i miło, przewidywalnie i nudno. Coś się dzieje, i jak dla mnie, coś ciekawego.

  Re: Przeprowadzka-pokój bez pomysłu
   semi71   18.02.06, 20:38 zarchiwizowany
Wydaję mi sie ,ze do tych ścian pasowałyby nowoczesne meble, szkło ,chrom itp.
Stare wymagaja chyba innej oprawy.Ale musze przyznać ,ze takich ścian nie
widzialam jeszcze i same w sobie bardzo mi sie podobają.



  Re: Przeprowadzka-pokój bez pomysłu
   kejtko   21.02.06, 23:40 zarchiwizowany
mam wrażenie, że te kolory, oświetlenie ktoś chciał umieścić we wnętrzu wyższym,
może "dostojniejszym"... a w tym mieszkaniu są tylko na przechowanie.
róż i pomarańcz razem tak, ale nie na ścianach w miejscu, w którym się odpoczywa
i żyje codziennie.
powodzenia w oswojeniu tego galimatiasu.
K


Copyright © Agora SAO nasReklamaOchrona prywatności  Zgłoś problem lub błąd