FotoForum
Załóż konto »

Wnętrza mieszkań Poleć znajomemu Powiadomienie zostało wysłane

Poleć tą wypowiedź znajomemu

  meble i kolory sypialni...
   ahkoscian   20.09.06, 15:17 zarchiwizowany
plan byl taki, aby do naszej sypialni (3x4m) do jasnego parkietu i koloru
"mleczny dąb" ramy łóżka i mebli dołożyć niebiesko-białe dodatki.
Ale plany mają to do siebie, że ulegają zmianom ;)
Nieoczekiwanie (dla mnie rowniez ;)) kupilam narzute na lozko w kolorze brazu.
W sypialni sa niebieskie rolety; parkiet i jasne meble "sie robia".
Mam dylemat z zasłonami. Podoba mi sie chlod sypialni, dobrze sie tam czujemy.
Kolezanka proponuje pomaranczowe dodatki przezroczyste firanki z organzyny a
do tego poduchy.
Ja jednak wole chyba moja biel, braz i niebieski...







  Re: meble i kolory sypialni...
   kk345   20.09.06, 17:28 zarchiwizowany
Jeśli niebieski, to do tego brązu i mebli raczej jasny, albo turkus...to indygo
zdecydowanie nie pasuje. W tej chwili pokój znika, widać w nim tylko roletę.

  Re: meble i kolory sypialni...
   puma_   20.09.06, 17:36 zarchiwizowany
kk345 napisała:

> Jeśli niebieski, to do tego brązu i mebli raczej jasny, albo turkus...to indygo
>
> zdecydowanie nie pasuje. W tej chwili pokój znika, widać w nim tylko roletę.

Dokłądnie tak. Z brązem świetnie wygląda turkus, i to taki wściekły, do tego
oczywiście biel.

Przykład, kóry znalazłam tak na szybko:)



  Re: meble i kolory sypialni...
   la.mujer.loca   20.09.06, 17:30 zarchiwizowany
Nie słuchaj koleżanki. Sypialnia zrobi się banalna. Zaraz rzucę okiem na to co
mam na kompie i może coś wkleję.

  Re: meble i kolory sypialni...
   jokerka1   20.09.06, 17:34 zarchiwizowany
A dlaczego łóżko nie na środku pokoju tylko pod oknem?
I co to jest to okrągłe razy 3?

--
---------------------
Simple Red
google.pl naprawdę warto!

  Re: meble i kolory sypialni...
   misia_pysia79   20.09.06, 17:42 zarchiwizowany
taki turkus byłby piękny do tej bieli i brazu ....



  Re: meble i kolory sypialni...
   la.mujer.loca   20.09.06, 17:47 zarchiwizowany
Piękny ten turkus Misi_pysi79. A jakby dać taki brąż jak na fotce 1 i taki
właśnie turkus?
Albo taką niebieską ścianę jak na zdjęciu 2?
Ten niebieski z którego masz roletę nie bardzo mi tu pasuje.





  Re: meble i kolory sypialni...
   anetkazm   20.09.06, 17:51 zarchiwizowany
Kurcze, jaka fajna ta narzuta. Ja bym pod nią wszystko robiła. Nie daj się
namówić na żadne pomarańcze, do tego brązu turkus też mi sie nie widzi.
Niebieski tak, ale "miękki" bardziej ciepły i delikatny. A kolor tych rolet
jest zdecydowanie za mocny. Mi tu pasują kolory niezbyt oczywiste i jeśli np.
biel to czymś przełamana.

  Re: meble i kolory sypialni...
   risenta   20.09.06, 17:56 zarchiwizowany
Hej,
proponuję takie zestawienie jak poniżej.



  Re: meble i kolory sypialni...
   ahkoscian   20.09.06, 18:31 zarchiwizowany
te trzy kola to kwiatki :):) w planach - jakies stojaki na kwiaty...
cala sypialnia jest jeszcze w trakcie planowania, remontowania - dlatego nie
jest cala pokazana.
lozko stoi nie na srodku, bo wtedy glowy mielibysmy przy oknie, a jesli przy tej
lewej scianie (tak jak stoi) i na srodku to "marnujemy" duzo miejsca przy oknie...
braz narzuty jest taki "miekki, cieply" i wydaje mi sie, ze turkus bedzie dosc
rozmyty przy nim.
Rolety sa wlasnie niedawno zakupione :( wiec na razie nic nie zmienie...
jestem za zlamana biela - np. poduchy z elementami brazu lub lniane firany...




  Re: meble i kolory sypialni...
   paula101   20.09.06, 20:21 zarchiwizowany
Hej,
a Ty mi napisz gdzie kupiłaś taką ładna narzutę?


  Re: meble i kolory sypialni...
   anetkazm   20.09.06, 23:52 zarchiwizowany
się wcinam, ale na moje oko to ikea takie ma

  Re: meble i kolory sypialni...
   ahkoscian   21.09.06, 10:54 zarchiwizowany
potwierdzam, Ikea :)

  Re: meble i kolory sypialni...
   rena_gd   20.09.06, 20:29 zarchiwizowany
łóżko wg mnie koniecznie na środek ściany... bo z takim wezgłowiem. czy jak to
zwą, bardzo kiepsko wygląda takie wciśnięte w kąt...
i niestety jeśli ta narzuta jest brązowa, to rolety też mają inny kolor niż u
mnie w kompie, bo narzuta u mnie ma odcień brązowo-bakłażanowy:) więc, co do
kolorów się nie wypowiem, bo są nierealne:) może jedyne co powiem, to jedna
ściana za łóżkiem w kolorze narzuty, pozostałe o 3-4 tony jaśniejsze, a te 3
donice jakoś mi się nie widzą:)
a na przyszłość... rolety warto kupować na końcu, a do tej pory zasłaniać się
przed światem choćby prześcieradłem:)


  Re: meble i kolory sypialni...
   ahkoscian   21.09.06, 11:08 zarchiwizowany
pokoj jest na tyle maly a lozko na tyle duze, ze nie wyglada wcisniete w kat...
co do kolorow - zgadzam sie, ze trudno oddac rzeczywisty kolor - zwlasza ze pod
wplywem swiatla zmienia sie bardzo...
na metce narzuty napisane jest brazowo-szary...material jest "misiowaty" cos
a'la aksamit i te marszczenia powoduja, ze kolor sie zmienia.
rolety -na koncu chcialabym byla kupic ale to bylo posuniecie zdecydowanie
racjonalne - przy wschodnich oknach w lecie wstawalismy zmeczeni. znalezlismy
rolety, ktore z drugiej strony sa srebrne i odbijaja promieniowanie
sloneczne...po naszej stronie padlo na niebieski (na ten chlodny, lodowaty).
Stylistyka drugiego zdjecia la.mujer.loca odpowiada kolorystyce rolet i
zamierzeniu, które chcialabym kontynuowac...
wspoltowarzysz sypialni nie zgodzi sie na taka granatowa sciane; moge operowac
dodatkami...zatem poduchy, donice i zaslony...


  Re: meble i kolory sypialni...
   margie   20.09.06, 19:33 zarchiwizowany
jak ona, ta narzuta jest brazowa, to ja jestem ksiadz proboszcz na plebanii.
--
hieny rulez

  Re: meble i kolory sypialni...
   paula101   20.09.06, 20:28 zarchiwizowany
Margie, to kiedy odprawiasz msze? ;)


  Re: meble i kolory sypialni...
   hiena-margie   21.09.06, 11:00 zarchiwizowany
w najblizsza niedziele:))

Dla mnie ten braz jest rozowy.... Ja bym poszla w oberzyne, granat.... Sciane
za lozkiem na braz, ale zimny, zaslony oberzynowe, reszta scian na blekit, ale
wychodzacy z tych rolet.
--
O tym jak a-74 przyjazn z hiena zadzierzgala...

  Re: meble i kolory sypialni...
   ahkoscian   21.09.06, 12:29 zarchiwizowany
za duzo kolorow jak dla mnie - nie czuje sie dobrze w takich wnetrzach...zwlasza
kolory scian mnie przytlaczaja...jedna sciana ok! ale wszystkie?? za duza
rewolucja :):)

  Re: meble i kolory sypialni...
   aspidistra   20.09.06, 20:55 zarchiwizowany
Rolety troszkę nietrafione;(...to fakt, że powinno się je zostawic na koniec.
Fotki z turkusami, niebieskościami świetne! Granatowa ściana byłaby niezła!
Moja propozycja troszkę odbiega;))))




  Re: meble i kolory sypialni...
   e-kraajanka   21.09.06, 00:07 zarchiwizowany
może coś takiego
--
<a href="forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?
f=43139&w=48959142&a=48959142"target="_blank">O tym jak a-74
przyjaźń z hieną zadzierzgała...</a>

  Re: meble i kolory sypialni...
   e-kraajanka   21.09.06, 00:08 zarchiwizowany
zdjęcie
--
<a href="forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?
f=43139&w=48959142&a=48959142"target="_blank">O tym jak a-74
przyjaźń z hieną zadzierzgała...</a>



  Re: meble i kolory sypialni...
   ja_owieczka   21.09.06, 11:18 zarchiwizowany
moim skromnym zdaniem rolety i narzuta nie pasują do się one się gryzą
albo zainwestuj w dodatki niebieskie pod rolety albo w brązy i beże pod narzutę
oddzielnie nie razem!!!

  Re: meble i kolory sypialni...
   ahkoscian   21.09.06, 12:27 zarchiwizowany
na kolorach sie nie znam - zaznaczam od razu :) a podobanie sie ma to do siebie,
ze kazdemu cos innego odpowiada :)
kiedys kolezanka architektka (teoria mowi, ze na kolorach przyszlo jej sie
poznac) powiedziala "aby harmonia zostala zachowana nalezy wybrac dwa kolory
mdle + jeden przewodni" - zdanie wyrwane z kontekstu, ale chcac ratowac to co
jest w tej sypialni...
wersja 1/ narzuta, donice, firany, poduchy w odcieniach brazu/bezu/ecru +
niebieskie rolety
wersja 2/ rolety, firany, poduchy niebieskie + "brazowa" narzuta
PS) czemu ja nie widze gryzienia sie narzuty z roletami?? niech to zostanie
pytaniem retorycznym ;)
dziekuje za wszelkie uwagi! Agnieszka


Okazje

Copyright © Agora SAO nasReklamaOchrona prywatnościMapa serwisu Poleć stronę znajomym  |   Zgłoś problem lub błąd