FotoForum
Załóż konto »

Wnętrza mieszkań Poleć znajomemu Powiadomienie zostało wysłane

Poleć tą wypowiedź znajomemu

  Jakie kafelki do tej kuchni?
   kasialu   24.09.06, 11:21 zarchiwizowany
Niedługo się przeprowadzamy i zabieramy swoją starą kuchnię. Nie mam pomysłu
jakie kafelki pasowałyby do tych mebli. Kuchnia z jadalnią i salonem bedzie
tworzyć otwartą przestrzeń, więc nie mogę z kafelakmi zaszleć. Muszą być
stonowane, ale jakie? Znudziły mi się małe, kwadratowe z dzbanuszkami,
jabłuszkami itp. Myślałam nad mozaiką z PILCHA "madera" jasną albo wenge. To
są kafelki do łazienki, ale moze do kuchni też wyglądałyby OK.
Całosć pomalowana bedzie na kolor magnolia z DULUXA tzn b. jasny z dodatkami
cafe latte. Wnętrze raczej proste bez udziwnień.
Czekam na propozycje i wklajam fotki kuchni.







  Re: Jakie kafelki do tej kuchni?
   kasialu   24.09.06, 11:22 zarchiwizowany
Kafelki z pilcha:





  Re: Jakie kafelki do tej kuchni?
   elgre   24.09.06, 11:35 zarchiwizowany
Witam,

Mebelki fajne, sympatyczne. Kafelki, które pokazałaś wg mnie nie będą pasować.
Jednak kwadratowe, gładkie, jednolite są chyba najlepsze do takiej kuchni.
Dałabym jednak inny kolor - grafit, szarość, ewentulanie zieleń, taka jak na
obrazkach nad blatami, mogą też być białe, ale te stawiałabym na końcu.

Pozdrowienia

--
Linki dotyczące Albumu
Nie zapominajcie o Forum Plany i wizualizacje mieszkań

  Re: Jakie kafelki do tej kuchni?
   kasialu   24.09.06, 11:30 zarchiwizowany
Tamte fotki wyszły ciemne. Wstawiam jedną jaśniejszą.



  Re: Jakie kafelki do tej kuchni?
   housewife   24.09.06, 11:37 zarchiwizowany
Te pierwsze maja ładny kolor, ale mi się wydaje że są trochę za nowoczesne do
tej kucni. kuchnia jest drewniana, drewno usłojone, klimaty takie bardziej
rustykalne, i chyba w ta strone należy pójść. Dałabym płytki jasne (jasna
zgaszona zieleń, bardzo jasny szary) o nieco chropawej popwierzchni, w wymiarze
10 na 10 cm. Bez dekorów - też mam dzbanuszków i jabłuszek dosyc=ć

  Re: Jakie kafelki do tej kuchni?
   mrsjo2000   24.09.06, 11:50 zarchiwizowany
Nie wiem czy te wybrane kafelki tak naprawde pasuja do tego drewna.
Osobiscie podobaja mi sie te ciemne choc nie bardzo widza mi sie one z kuchnia.
Natomiast, napewno zmienilabym blat, na ciemy i wowczas sie zastanowila nad
doborem kafelkow....
--
Serdecznie pozdrawiam :0)
czari.info/fkreeca/



  Re: Jakie kafelki do tej kuchni?
   rena_gd   24.09.06, 12:31 zarchiwizowany
1. zmiana blatu,
2. za szybkę w górnych drzwiczkach dać coś kolorowego wzorzystego, albo robione
coś na szydełku, jeśli pójdziesz w te klimaty,
3. kafelki w kolorze ziemi, piasku... na pewno coś bardzo naturalnego:)
a meble same w sobie ciekawe, ale raczej nienowoczesne i w związku z tym kafle i
dodatki też powinny być takie z "poprzedniej epoki".

  Re: Jakie kafelki do tej kuchni?
   78mysz   24.09.06, 12:04 zarchiwizowany
Witaj,
ja bym dała paradyż eurydyka, kreon. Stonowane, ładnie by sie odcinały od
jasnych mebli, dosyc stonowane- do mebli z sękami i schludne wg mnie. na
podłoge wtedy to samo tylko np wiekszy format.Grafitowe komponuja sie dos
dobrze z blatem, a nad kuchenke np pas jasniejszych
pozdrawiam



  Re: Jakie kafelki do tej kuchni?
   metamorphosis4   24.09.06, 13:27 zarchiwizowany
Ja bym zrobila zielone 10x10. gdzies tu na forum była kuchnia z IKEA właśnie
połączona z takimi płytkami. Wyszło przepieknie, ale może jestem nieobiektywna,
bo uwielbiam zielony kolor ;)

PS: jak uda mi sie znaleźć link, to wkleję, ale nie obiecuję, bo jestem w tym
kiepska.
--
Niektórzy szczycą się tym, że mówią to, co myślą nie wiedząc o tym, że... nie
myślą

  Re: nowa koncepcja
   kasialu   12.10.06, 09:32 zarchiwizowany
Ponieważ moi Panowie od remontów trochę się grzebią zdążyłam już zmienić
koncepcję zroienia kuchni.
Znalazłam boskie kafelki, włoskie stylizowane na totalnie stare - wrecz jakby
przytluczone. Kafelki są białe całe oraz białe w granatową łączkę tzn
drobniutkie śliczne kwiatuszki /fotek nie mam buuuu/.
Pomyślałam, ze mogłabym połozyc te właśnie kafelki a górę, gdzie kafelek nie
bedzie pomalować na ciemny granat złamany szarym. Kolor trudno opwiedzieć, ale
byłoby to coś w kolorze chlebaka, który stoi na meblach.
Myślicie, że takie zestawienie pasowałoby do tych mebli?
Może ktoś mogłby mi zrobić wizualizację z takim granatem proszę ;o)

  Re: nowa koncepcja
   genovefa   12.10.06, 10:08 zarchiwizowany
nie KAFELEK, ale KAFELKÓW!

  Re: nowa koncepcja
   mejbi   12.10.06, 11:50 zarchiwizowany
> Kafelki są białe całe oraz białe w granatową łączkę tzn
> drobniutkie śliczne kwiatuszki /fotek nie mam buuuu/.
> Pomyślałam, ze mogłabym połozyc te właśnie kafelki a górę, gdzie kafelek nie
> bedzie pomalować na ciemny granat złamany szarym.

Ścianę powyżej pomaluj dokładnie takim kolorem, jakiego jest ta łączka na
płytkach, ew. jasniejszym/ciemniejszym odcieniem tego koloru. Łatwiej byłoby
doradzić, gdybyś zrobiła i wrzuciła tu jednak foto tych płytek.
Pozdr

  Re: Jakie kafelki do tej kuchni?
   kasialu   12.10.06, 09:41 zarchiwizowany
Może taki kolor:




  Re: Jakie kafelki do tej kuchni?
   kasialu   12.10.06, 09:46 zarchiwizowany
Trochę małe te fotki, ale nie wiem jak powiększyć
albo taki:




  Re: Jakie kafelki do tej kuchni?
   misia_pysia79   12.10.06, 10:20 zarchiwizowany
Myśle, ze może byc fajnie z tym niebieskim, ale najpierw KONIECZNIE wklej
zdjęcie tych kafli ...
Dwie inspiracje:





  Re: Jakie kafelki do tej kuchni?
   bir.ke   12.10.06, 10:28 zarchiwizowany
jestem za tym niebieskim z drugiego zdjecia mysi_pysi:) a te biale kafelki z
kwiatkami to jakiej firmy? wklej fotke, mysle, ze to duzo ciekawsze rozwiazanie
niz te beze i brazy, przynajmniej nada jakiegos charakteru wnetrzu.:)
--
Czym sie rozni IV RP od PRL?
Za PRL to Rzad byl na emigracji, a Narod w kraju.

  Re: Jakie kafelki do tej kuchni?
   margie   12.10.06, 10:24 zarchiwizowany
Kaska, jaci zrobie, tylko daj mi z pol dnia:))
--
Nowe forum dekoratorskie:

tiny.pl/7l52

  Re: Jakie kafelki do tej kuchni?
   kasialu   12.10.06, 10:48 zarchiwizowany
Dam Wam tyle czasu ile chcecie ;o)
Fotkę mam średniej jakości w telefonie. Wieczorekim mąż zrzuci do kompa to
wstawię na pewno.
Dzięki za odzew.
Propozycje super.

  Re: Jakie kafelki do tej kuchni?
   kasialu   12.10.06, 10:52 zarchiwizowany
Genovefa dzięki ;o)

Kafelki nie wiem jakiej firmy bo jak je zobaczyłam to nic mnie juz nie
obchodziło poza tym, ze takie chcę ;o))) Musze do sklepu pół godzinki jechać i
nie mam kiedy wyskoczyć żeby nacieszyć oko /narazie nie mam kasy na zakup/.

A beży, brązów też mam juz dosyć.

  Re: Jakie kafelki do tej kuchni?
   margie   12.10.06, 11:43 zarchiwizowany
No to prosze. Bieli nalozonej na kafle nie zmienialam, bo nie wiem, jak one
wygladaja...
--
Nowe forum dekoratorskie:

tiny.pl/7l52







  jeszcze jeden.
   margie   12.10.06, 11:43 zarchiwizowany

--
Nowe forum dekoratorskie:

tiny.pl/7l52



  Re: Jakie kafelki do tej kuchni?
   mejbi   12.10.06, 11:51 zarchiwizowany
> Kafelki są białe całe oraz białe w granatową łączkę tzn
> drobniutkie śliczne kwiatuszki /fotek nie mam buuuu/.
> Pomyślałam, ze mogłabym połozyc te właśnie kafelki a górę, gdzie kafelek nie
> bedzie pomalować na ciemny granat złamany szarym.

Jeszcze raz: myślę,że dobrze kombinujesz. Ścianę powyżej pomaluj dokładnie
takim kolorem, jakiego jest ta łączka na płytkach, ew. jasniejszym/ciemniejszym
odcieniem tego koloru. Łatwiej byłoby doradzić, gdybyś zrobiła i wrzuciła tu
jednak foto tych płytek.
Pozdr

  Re: Jakie kafelki do tej kuchni?
   kasialu   12.10.06, 13:13 zarchiwizowany
Margie dzięki1 Najbardziej podoba mi sie ten najciemniejszy niebieski. Już
widzę, ze białe kafelki będa boskie!

Mejbi masz rację - najpierw kupię kafelki, a później będę szukać farby.

Wieczorem wrzucę fotki kafelków.

  Re: Jakie kafelki do tej kuchni?
   kasialu   12.10.06, 20:49 zarchiwizowany
Wstawiam fotkę kafelków o których pisałam. Oczywiście jak na złość zdjecie
kompletnie nieostre /z telefonu/. Kwiatki w rzeczywistości ciemnogranatowe.




  Re: Jakie kafelki do tej kuchni?
   misia_pysia79   12.10.06, 21:57 zarchiwizowany
Ciekawie się zapowiadją te kafle, tak sielsko-anielsko będzie.
Do tego lampy , karnisze i akcesoria kuchenne w tym stylu co uchwyty do szafek.



  Re: Jakie kafelki do tej kuchni?
   kasialu   12.10.06, 20:50 zarchiwizowany
Wstawiam też fotki równie cudnych /wg mnie/ włoskich kafelków ;o)





  Re: Jakie kafelki do tej kuchni?
   elgre   13.10.06, 16:10 zarchiwizowany
Tak, te pierwsze cudne :-), ale i te Twoje w granatowe kwiatki wyglądają
fajnie. Ściana nad kafelkami może być w kolorze kwiatków, pozostałe ściany
pomalowałabym na złamaną biel, dokładnie taką jak tło kafli. Dodatki dałabym w
granacie.

--
Pozdrowienia
Album
Plany i wizualizacje mieszkań

  Re: Jakie kafelki do tej kuchni?
   kasialu   13.10.06, 10:01 zarchiwizowany
Podnoszę mój wątek dla stylistek ;o) Siedze i patrze na te kafelki ;o)

  Re: Jakie kafelki do tej kuchni?
   margie   13.10.06, 16:28 zarchiwizowany
Kaska kafle fajne. Ale nie dawaj wszytskich na cala sciane!!! Zrob z nich jeden
pasek, albo dwa ( na srodku), gorei dol zbialych. Do tego terelingi co mysia
pokazala. I dobierz kolor na sciany identyczny z kolorem kfiatkow i gut:)
Bedzie ladnie:) AAAA!! I koniecznie wymien blat!!! Albo drewniany, ciemny, albo
czarny, antracytowy.
--
Nowe forum dekoratorskie:

tiny.pl/7l52

  Re: Jakie kafelki do tej kuchni?
   kasialu   13.10.06, 20:47 zarchiwizowany
Dzięki Margie! Blat oczywiście do wymiany ;o)
Jak kuchnia będzie gotowa wstawię fotki.
Pozdrawiam.

  Kuchnia gotowa? I jak wyszły te kafle?
   misia_pysia79   08.01.07, 17:41 zarchiwizowany


  Re: Jakie kafelki do tej kuchni?
   kasialu   09.01.07, 11:26 zarchiwizowany
Misiu-Pysiu kafle są, ale kuchnia jeszcze nie skonczona więc nie wstawim fotek. Jeszcze
wielu elementów brakuje i szybko się nie pojawią /brak kasy/. Wieczorkiem wstawię
kilka fotek jak wyglądają kafelki połączone z malowankiem. Jednak na efekt koncowy
przyjdzie mi trochę poczekać.

  Re: Jakie kafelki do tej kuchni?
   kasialu   09.01.07, 11:27 zarchiwizowany
Na duży plus wyszła oczywiście wymiana blatu na grafitowy oraz sprzetów /kuchenka,
zmywarka/.

  Re: Jakie kafelki do tej kuchni?
   kasialu   09.01.07, 16:09 zarchiwizowany
Ok jestem i wklejam fotki. Całości nie wstawię bo musiałabym tłumaczyć, czego jeszcze
nie mam, a co na pewno będzie. Długa lista by to była.

  Re: Jakie kafelki do tej kuchni?
   annar12   09.01.07, 16:18 zarchiwizowany
jestem pod wrażeniem:)

  Re: Jakie kafelki do tej kuchni?
   kasialu   09.01.07, 16:09 zarchiwizowany


  Re: Jakie kafelki do tej kuchni?
   kasialu   09.01.07, 16:10 zarchiwizowany


  Re: Jakie kafelki do tej kuchni?
   kasialu   09.01.07, 16:14 zarchiwizowany


  Re: Jakie kafelki do tej kuchni?
   mary_lu   09.01.07, 17:03 zarchiwizowany
Ciepło, przytulnie. Bardzo mi się podoba!

  Re: Jakie kafelki do tej kuchni?
   kasialu   09.01.07, 16:17 zarchiwizowany
Kafelki, które miałam zamiar kupić były boskie, ale niepraktyczne. Porowata powierzchnia
byłaby trudna w utrzymaniu. Te tez mi się podobają ;o) choć inne.

  Re: Jakie kafelki do tej kuchni?
   auxanne   09.01.07, 16:19 zarchiwizowany
Wyszło bardzo sródziemnomorsko i przytulnie.
Zdecydowanie lepiej niz w poprzedniej wersji
--
aux@nne

  Re: Jakie kafelki do tej kuchni?
   miss_coco   09.01.07, 17:11 zarchiwizowany
Kasiu,
gratulacje, wyszlo pieknie !
rzeczywiscie klimacik taki srodziemnomorski sie zrobil
duze brava !

  Re: Jakie kafelki do tej kuchni?
   misia_pysia79   09.01.07, 17:22 zarchiwizowany
Bardzo ładnie, ale jeszcze poproszę o zdjęcia w świetle dziennym.

  Re: Jakie kafelki do tej kuchni?
   kasialu   09.01.07, 18:19 zarchiwizowany
Zrobię jutro zdjęcie "za dnia" i w wolnej chwili na pewno wrzucę.

  Re: Jakie obrazki do tej kuchni?
   kasialu   09.05.07, 22:16 zarchiwizowany
Tym razem proszę o pomoc w "ożywieniu" mojej kuchni. Wiem, że to forum na którym
prezentuje się gotowe wnętrza, ale jeszcze raz ośmielam się poprosić specjalistki min
misie_pysie, elgre, margie. Niestet kasy zbarakło na wiele ważnych elementów, ale
zastanawiam się jakie obrazki mogłabym umieścić na tej ścianie? Pomyślałam, że może
czerwony wprowadziłby trochę zamieszania do tej zimnej jakby nie było kuchni. Kuchnia
to element dużej otwartej powierzchni i w niby jadalni oraz salonie są elementy
czerwieni. Postawilam na próbę czerwony dzbanek na kuchennym blacie i tak już został...
To zdjęcie oddaje najbardziej rzeczywisty kolor ściany:



  Re: Jakie obrazki do tej kuchni?
   78mysz   10.05.07, 09:14 zarchiwizowany
pieeeekna ta twoja majolika. wspanialy kolor na scianie. Dodatki dobrałabym w zlamanej
kamonkowej bieli. Ja mam takie w swojej kuchni - zielona majolika. Nad ceramika z
boleslawca tez sie zastanawialam, ale wzory musza byc na niej tylko delikatnym
dodatkiem i nie pokrywac calosci. W kaflach pojawiaja ci sie elementy zielonego i chyba
przytłumiony zolty wiec jak pojdziesz w te kolory to tez bedzie dobrze.
A na podlodze tez masz majolike?

  Re: Jakie kafelki do tej kuchni?
   jak47   10.01.07, 00:30 zarchiwizowany
ale ładnie...

  Re: Jakie kafelki do tej kuchni?
   evee1   10.01.07, 03:47 zarchiwizowany
O, bardzo fajnie wyszlo, aj bym sie nie odwazyla z granatem. A masz jakies zdjecia w
swietle dziennym?
Dorzucam zdjecie jednej takiej kuchni, ktora remontowalismy, ale bez kafelkow. Za to z
kolorem sciany :-)).
--
"Po co wasze swary glupie, wnet i tak zginiemy w zupie"

  Re: Jakie kafelki do tej kuchni?
   kasialu   10.01.07, 10:24 zarchiwizowany
Evee fajny też ten kolor kuchni - z dodatkami bedzie super.

Wstawi dzisiaj zdjecia w swietle dziennym. W sumie ten kolor jest ciemnoniebieski i w
dzień to widać. za to wieczorem niestety wygląda trochę za ciemno. Mogłam kupić
jasniejszą farbę. Zostało mi dużo i może coś namieszam i przeeeemaluję. jednak
rozjaśnie niewiele.

Evee napisz to co podwiesiłaś pod sufitem tzn wiesz te gzymsy czy jak to się nazywa są
regipsowe? Chce coś takiego, ale nie wiem jak się do tego zabrać. Z góry dzięki za info.

  Re: Jakie kafelki do tej kuchni?
   kasialu   10.01.07, 10:32 zarchiwizowany
Moja kuchnia wymaga wielu poprawe min musze domalować na niebiesko scianę za
lodówką ponieważ jest jasna i nie pasuje kompletnie. Muszę też zasłonić okno - chyba
to bedzie roleta. Przewieszę witrynkę również. Tylko z czasem kiepsko.

Moim marzeniem było zakupić dodatki ceramiczne z Bolesławca, ale przy tych kafelkach
boje się że przedobrzę z wzorkami. Chyba zdecyduję się na dodatki w kolorze kafelków
pod dekorem to taki złamany biały. Co myślicie? Chodzi mi o pojemniki na sól, pieprz,
herbatkę, kawę.

  Re: Jakie kafelki do tej kuchni?
   kasialu   10.01.07, 10:33 zarchiwizowany
aaaaaaaaaaaaaaa jeszcze mam pytanko. Czy nie zrobię mojej kuchni ziazi jak powieszę
paprykę i czosnek podobnie jak na fotkach z pierwszej wersji kuchni?

  Re: Jakie kafelki do tej kuchni?
   krolik822   11.01.07, 11:42 zarchiwizowany
A jakiej firmy te kafelki ktore ostatecznie polozylas? Bardzo ładne

  Re: Jakie kafelki do tej kuchni?
   margie   11.01.07, 12:08 zarchiwizowany
zrobisz. Kuchnia wyszla rewelacyjnie:))) Baaardzo mi sie podoba:))
--
moja strona: www.mast.ms
vyermytza.uv.ro/imagini/Hiena.gif

  Re: Jakie kafelki do tej kuchni?
   jak47   10.01.07, 17:59 zarchiwizowany
ja bym nie wieszała

  Re: Jakie kafelki do tej kuchni?
   kasialu   13.01.07, 09:30 zarchiwizowany
Wstawiam fotki w swietle dziennym. Udało mi się tego dokonać dopiero dzisiaj ponieważ
cała rodzinka chora ;o( Listwa przy ścianie jeszcze nie zamontowana i boku szafki na
lodówke nie ma.


  Re: Jakie kafelki do tej kuchni?
   kasialu   13.01.07, 09:30 zarchiwizowany
A płytki to oczywiście Majolika Tubadzin.



  swietnie wyszlo:)
   bir.ke   13.01.07, 10:00 zarchiwizowany
ten ciemny blat plus zdecydowany kolor scian super wydobyl urode szafek.
brawo!
--
najnowsze badania mówią, ze 3 na 10 Polaków żyje w stresie...
... pozostałych 7 - w Londynie:)

  Re: Jakie kafelki do tej kuchni?
   kasialu   13.01.07, 17:10 zarchiwizowany
Dziękuję za pochwały ;o) Miło mi, że Wam się podoba. Marzę zeby móc pokazać całą
kuchnię, ale to wymaga czasu.
pozdrawiam

  Re: Jakie kafelki do tej kuchni?
   kasialu   09.05.07, 22:17 zarchiwizowany
Tym razem proszę o pomoc w "ożywieniu" mojej kuchni. Wiem, że to forum na którym
prezentuje się gotowe wnętrza, ale jeszcze raz ośmielam się poprosić specjalistki min
misie_pysie, elgre, margie. Niestet kasy zbarakło na wiele ważnych elementów, ale
zastanawiam się jakie obrazki mogłabym umieścić na tej ścianie? Pomyślałam, że może
czerwony wprowadziłby trochę zamieszania do tej zimnej jakby nie było kuchni. Kuchnia
to element dużej otwartej powierzchni i w niby jadalni oraz salonie są elementy
czerwieni. Postawilam na próbę czerwony dzbanek na kuchennym blacie i tak już został...
To zdjęcie oddaje najbardziej rzeczywisty kolor ściany:



  Re: Jakie kafelki do tej kuchni?
   kasialu   09.05.07, 22:18 zarchiwizowany


  Re: Jakie kafelki do tej kuchni?
   kasialu   09.05.07, 22:23 zarchiwizowany
Może zupka? Tylko fotkę mi ucięło ;-(


  Re: Jakie kafelki do tej kuchni?
   misia_pysia79   10.05.07, 08:25 zarchiwizowany
zupka nieee, nie ta bajka

  Re: Jakie kafelki do tej kuchni?
   kasialu   10.05.07, 08:27 zarchiwizowany
Misiu_pysiu pliiiiz pomóż odnaleźć właściwą bajkę ;-)

  kolorystyka
   misia_pysia79   10.05.07, 08:40 zarchiwizowany
szukaj dodatków w takich kolorach:

  Re: kolorystyka
   kasialu   10.05.07, 09:04 zarchiwizowany
Dzięki Misiu_pysiu!

  Re: Jakie kafelki do tej kuchni?
   pola.f   10.05.07, 10:08 zarchiwizowany
Od razu pomyślałam o tym samym co Misia, bardzo fajnie tu pasują takie gliniane
naczynia, wg mnie takie obrazki też gdzieś z boku mogłyby wisieć, a kuchnia coraz
piękniejsza, jedna z moich ulubionych:))
--
Pola F.

  oliwki
   misia_pysia79   10.05.07, 10:31 zarchiwizowany
te oliwki wklejone przez polę są super!
a do tego w promocji :
www.vide.pl/plakaty/artysci/R-N-1373-25886-PL-PL/Ute-Nuhn-OLIVE-MONTAGE.html

  Re: Jakie kafelki do tej kuchni?
   pola.f   10.05.07, 10:08 zarchiwizowany
--
Pola F.

Copyright © Agora SAO nasReklamaOchrona prywatności  Zgłoś problem lub błąd