FotoForum
Załóż konto »

Kanada Poleć znajomemu Powiadomienie zostało wysłane

Poleć tą wypowiedź znajomemu

  Refleksyjne miasto
   germanus   14.10.06, 16:59 zarchiwizowany
W jednym z zachodnich miast trafilismy slonce. Lazimy, lazimy, slonce sie
refleksuje. W fasadach. Popstrykalem. Pewnie bylo tego wiecej, ale ...
wiadomo, jak wyglada kilkugodzinna turystyczna rzeczywistosc.

  Refleksyjne miasto
   germanus   14.10.06, 17:00 zarchiwizowany
Wiec teraz beda obrazki. Po kolei.
Mozna sie ustawiac w kolejce do zgadywania.



  Re: Refleksyjne miasto
   gacusia1   19.02.07, 06:07 zarchiwizowany
Odbicie nieba w oknach biurowca...
--
Moj Misiaczek
Mija czas

  Refleksyjne miasto
   germanus   14.10.06, 17:01 zarchiwizowany
I nastepny.



  Refleksyjne miasto
   germanus   14.10.06, 17:01 zarchiwizowany
I jeszcze.



  Refleksyjne miasto
   germanus   14.10.06, 17:02 zarchiwizowany
No to cos latwiejszego.



  Refleksyjne miasto
   germanus   14.10.06, 17:02 zarchiwizowany
Ok, to jeszcze znak rozpoznawczy.



  Refleksyjne miasto
   germanus   14.10.06, 17:03 zarchiwizowany
Znow cos trudniejszego.



  Refleksyjne miasto
   germanus   14.10.06, 17:04 zarchiwizowany
Eee tam, nie takie znow trudne, prawda?



  Refleksyjne miasto
   germanus   14.10.06, 17:04 zarchiwizowany
A nawet calkiem mile, bo ze latwe to wiadomo.



  Refleksyjne miasto
   germanus   14.10.06, 17:05 zarchiwizowany
No wiec jakie to miasto?
Dzieki za udzial, milego weekendu!



  Refleksyjne miasto
   germanus   15.10.06, 15:51 zarchiwizowany
A jeszcze jedno.
Co by bylo latwiej.



  Refleksyjne miasto
   germanus   16.10.06, 06:11 zarchiwizowany
Poczta golebiowa dostalem pytanie. Od osobki bardzo ciekawej.

>Co to za miasto , refleksyjne ?
>wszystkie fajne bardzo.

O nie, wiecej nie zdradze.
Na wszelki wypadek odmowilem grzecznie odpowiedzi (a zgadnij se, odpisalem)

Ale zal mie sie osobki milej zrobilo, wiec ulatwiam. 3 razy zreszta.
Przyjemnosci podsylam.



  Refleksyjne miasto
   germanus   16.10.06, 06:12 zarchiwizowany
I drugi.



  Refleksyjne miasto
   germanus   16.10.06, 06:13 zarchiwizowany
I trzeci. I ide spac, bo polnoc juz minela.



  Refleksyjne miasto
   germanus   17.10.06, 05:26 zarchiwizowany
A jak to bedzie pionowo?
Moze latwiej?



  Refleksyjne miasto
   germanus   18.10.06, 06:02 zarchiwizowany
Wracamy do poziomu.
Z tym refleksem to niemal...



  Refleksyjne miasto
   germanus   20.10.06, 01:21 zarchiwizowany
Powoli zblizamy sie do konca wedrowki po refleksyjnym miescie. Zdjecia coraz
latwiejsze...

  Refleksyjne miasto
   germanus   21.10.06, 15:42 zarchiwizowany
Kolejny widoczek.
Moge tylko powiedziec, ze to nie Kalgarowo.

  Refleksyjne miasto
   germanus   21.10.06, 15:46 zarchiwizowany
Jedziemy tym tropem. Kolejna refleksja, ale jaka malutka.

  Refleksyjne miasto
   germanus   21.10.06, 15:49 zarchiwizowany
Ostatnia szansa, ktora - okrutne to - wcale nie jest szansa, bo zaraz nastapi
ostatnie zdjecie z odpowiedzia.

  Refleksyjne miasto - koniec
   germanus   21.10.06, 15:52 zarchiwizowany
No i samo rozwiazanie. Dzieki wszystkim za udzial i zabawe. Milo mi bylo.

  Re: Refleksyjne miasto
   lipniak   21.10.06, 15:59 zarchiwizowany
It is home to North America's largest mall...
Ktore to zdjecie?
:)

  Re: Refleksyjne miasto
   germanus   21.10.06, 18:05 zarchiwizowany
Zadne z tych.
Mall jest ogromny, 800 sklepow, zajmuje kilka blokow ulic. Dookola parkingi,
wiele parkingow. Zaparkowalismy w bardzo nieciekawym miejscu, niestety, kolo
wejscia do chinskiego grocery store. Z powodu nieatrakcyjnosci tego miejsca nie
mam zdjec malla zewnatrz. Troche w srodku, beda pozniej z miastem. Pozdr

Copyright © Agora SAO nasReklamaOchrona prywatności  Zgłoś problem lub błąd