FotoForum
Załóż konto »

Galeria potraw Poleć znajomemu Powiadomienie zostało wysłane

Poleć tą wypowiedź znajomemu

Ogorki na goraco

Danie spelniajace wszystkie moje wymogi:
-jest bardzo smaczne,
-proste w przyrzadzeniu,
- szybkie
i sama nie wiem dlaczego, ciagle oryginalne.

Wlasciwie co tu dodac?
Wszystko jest na zdjeciach.
1.Szklimy cebule na oleju,(tu: z pestek winogron, bo podobno najzdrowszy),
2.dodajemy ok. 0.5 kg pokrojonych w kostke ogorkow,(tu:tzw.perskie, delikatne,
z cienka skorka)
3.dwa pomidory,
4. koper
5. sol, pieprz.

Dusimy krotko. Kiedy ogorki stana sie mniej soczyste mozna podlac troche woda.
Wlasciwie mozna na tym poprzestac, bedzie i tak smaczne.
Wtedy mozna je traktowac jak dodatek do obiadu.

Ja jednak wole rzeczy tresciwsze, wiec zawsze dodaje jakies miesiwo, tu:
jedyny artykul spozywczy z polska nazwa dostepny w kazdym amerykanskim
sklepie, mianowicie" polska kielbasa";))
Rownie dobrze moga byc resztki z obiadowej pieczeni, kurczatko itp.
Na koniec, dla uzyskania aksamitnego smaku zaciagam smietana.
Tu: tzw. moskiewska, ale oczywiscie to tylko nazwa. Wole ja od innych bo ma
mniej zelatyny niz pozostale. Mozna uzyc jogurtu.

Bardzo polecam to prosciutkie danko, ktore za kazdym razem zdobywa nowych
adoratorow i smakuje pysznie.
Przepis na nie dostalam od mojej ukochanej, niezyjacej juz ciotki Hanki,
ktora przed wojna uczeszczala do szkoly dla przyszlych pan domu w Snopkowie.
To gdzies na Kresach, ale nie wiem gdzie. Byla wyborna gospodynia.

Kiedy ogorki beda troche starawe, mozna podlac odrobina wody.


Ogorki na goraco - pinkink2 19.04.07, 20:42    
Tesknilam za toba kochana:)))Tylko... - fettinia 19.04.07, 20:46    
oh, biedna Fetti((((( - pinkink2 19.04.07, 21:34    
dobra:))) - fettinia 19.04.07, 21:44    
Re: oh, biedna Fetti((((( - thiessa 19.04.07, 21:52    
Re: oh, biedna Fetti((((( - pinkink2 19.04.07, 22:01    
Re: oh, biedna Fetti((((( - vespertinee 20.04.07, 08:01    
przypominaja mi sie pulpety cynamoonka - aniel 20.04.07, 09:48    
Re: przypominaja mi sie pulpety cynamoonka - pinkink2 20.04.07, 20:03    
Re: przypominaja mi sie pulpety cynamoonka - fettinia 20.04.07, 20:53    
Re: Ogorki na goraco - ala67 19.04.07, 23:39    
Re: Ogorki na goraco - pinkink2 20.04.07, 00:35    
Re: Ogorki na goraco - zlota-puma 20.04.07, 10:13    
Re: Ogorki na goraco - pinkink2 20.04.07, 20:04    
Re: Ogorki na goraco - zlota-puma 20.04.07, 20:25    
Re: Ogorki na goraco - pinkink2 20.04.07, 20:46    
Re: Ogorki na goraco - zlota-puma 21.04.07, 05:27    
Re: Ogorki na goraco - martamaria10 20.04.07, 22:43    
Re: Ogorki na goraco - thiessa 21.04.07, 19:22    
Re: Ogorki na goraco - pinkink2 21.04.07, 20:35    
No, znalazłam :) - brynia2 20.06.07, 23:07    
Re: Ogorki na goraco - ala67 21.06.07, 10:33    
Re: Ogorki na goraco - thiessa 21.06.07, 21:42    
drobna innowacja - pinkink2 22.06.07, 18:17    
Zrobiłam dzisiaj wersję bezmięsną - quara 05.08.07, 17:03    
Re: Zrobiłam dzisiaj wersję bezmięsną - cynamoon6 05.08.07, 20:58    
jajecznica na ogorkach - pinkink2 06.08.07, 03:26    
Re: Zrobiłam dzisiaj wersję bezmięsną - pinkink2 06.08.07, 03:23    

Najczęściej komentowane zdjęcia

Copyright © Agora SAO nasReklamaOchrona prywatności  Zgłoś problem lub błąd