FotoForum
Załóż konto »
Zdjęcia z albumu: Berlin-parki
7 Tiergarten - jesienny spacer
Dodano: 24.10.2011 Odsłony: 427
Powiadomienie zostało wysłane
Poleć tę stronę znajomemu

Brak danych exif

zamknij

7 Tiergarten - jesienny spacer

Autor: irena2005n

Komentarze (29)
karen64 10 lat temu
o,jak tu miło,bardzo lubię mostki w jesiennym otoczeniu smile
irena2005n 10 lat temu
...ja też...fajnie się w wodzie "odbijają"....
irena2005n 10 lat temu
....od Ciebie pomysł ściągnęłam...i pozdrawiam...Cię bardzo serdecznie...
karen64 10 lat temu
widzę,że odbiciowych maniaczek jest coraz więcej,bardzo się cieszę i buziaki przesyłam z Gdańska do Poznania smile
turawiak 10 lat temu
piękny mostek i zdjęcie ...., przegoń tych spacerowiczów...wink
karen64 10 lat temu
nie przeganiaj,pani w czerwieni ładnie się z jesienną kolorystyką komponuje smile
irena2005n 10 lat temu
...ustawianie się do fotki trochę trwało....gdy już się poustawiałam...zaczął
się "ruch w interesie"....i szli i szli...na tej fotce...było najmniej
chętnych...do przejścia przez mostek...
irena2005n 10 lat temu
...a i Pani w czerwonym...wyjątkowo mi tutaj pasowała...
janress 10 lat temu
O jak ładnie smile
irena2005n 10 lat temu
..a dziękuję...
aloj20 10 lat temu
Ciekawe spojrzenie no i bardzo ładne zdjęcie smile
irena2005n 10 lat temu
..dzieki za odwiedziny...i miłe słowa komentarza...
cioskionline 10 lat temu
Ładnie Ci odbiło...wink
Do wody nie wpadłaś?
Bo chyba zimna....w tej, tam SZwecji??
Na Turawiaka uważaj! On mostki podprowadza, tak je lubi wink
czekolade 10 lat temu
piękniesmile)
irena2005n 10 lat temu
...bardzo dziękuję za odwiedzinki i miłe słowa komentarza...
irena2005n 10 lat temu
..do wody nie wpadłam...na Turawiaka (z dużej litery) też uważam...
...i cóż...ten park...to w Berlinie się znajduje...i nie udawaj, że nie
wiedziałeś...
irena2005n 10 lat temu
..i Czterech Pancernych...nie oglądałeś...
cioskionline 10 lat temu
ZAPOMNIAŁEM!!
irena2005n 10 lat temu
...no jak mogłeś...
grubcia-czarownica 10 lat temu
Pieknie!
irena2005n 10 lat temu
..dzięki za odwiedzinki...cieszę się, że Ci się tutaj podoba...
cioskionline 10 lat temu
Podoba się i dobrze się czujęsmile
irena2005n 10 lat temu
...to się cieszę i pozdrawiam serdecznie...
anianasadach 10 lat temu
... zaglądam do galerii i zaglądam ... a tu nic... smile
vik25 10 lat temu
Wręcz bajkowy widoczek !!! smile , lubię takie miejsca smile
irena2005n 10 lat temu
..no tak faktycznie...
irena2005n 10 lat temu
...i zapomniałam i fajny bajkowy świat....dzięki za odwiedziny...
voyager747400 9 lat temu
ładne, pisaełm na K. chyb a o nim też smile
irena2005n 9 lat temu
..dzięki...cieszę się, że Ci się podoba....
Dodaj komentarz
Aby komentować musisz być zalogowany załóż konto »
Najczęściej oglądane zdjęcia
Najczęściej komentowane zdjêcia

Pozostałe zdjęcia

«
  • 2 Tiergarten - jesienny spacer
  • 3 Tiergarten - jesienny spacer
  • 4 Tiergarten - jesienny spacer
»
2915084

To zdjęcie należy także do:

Copyright © Agora SAO nasReklamaOchrona prywatności  Zgłoś problem lub błąd